Nowoczesny Szpital Wielospecjalistyczny w Łodzi - NFZ

Poród w Łodzi - Okulistyka - Ginekologia - Położnictwo - Ortopedia

Medeor

Szpital Wielospecjalistyczny w Łodzi

ul. Ciesielska 8

Okulistyka

Położnictwo

Ginekologia

USG

Ortopedia

Chirurgia plastyczna

Poradnie

Laboratorium Genetyczne

Strona głównaDla pacjentaUmawianie wizyt do poradni

Umawianie wizyt do poradni Medeor

Pacjent ma możliwość zapisania się na wizytę w poradni Medeor na trzy sposoby:

Osobiście w placówce szpitala

Należy zgłosić się w godzinach pracy szpitala do rejestracji. Na miejscu w szpitalu - do poradni okulistycznej prosimy skierować się po wejściu na lewo, natomiast do pozostałych poradni - na prawo. Należy mieć przy sobie dowód osobisty.

Telefonicznie (w godz. 800 - 1500)

W celu umówienia wizyty telefonicznie, uruchomione są numery telefonów:

  • poradnia okulistyczna - (42) 233 48 90 lub (42) 233 48 91 (wizyty odpłatne)
  • pozostałe poradnie - (42) 233 48 98 lub (42) 233 48 99 (wizyty odpłatne)

Aby usprawnić proces rejestracji prosimy wcześniej przygotować swoje dane z dowodu osobistego.

Email-em

Pacjent może umówić się na wizytę elektronicznie wysyłając zapytanie na adres:

  • poradnia okulistyczna - okulistyka@medeor.pl
  • pozostałe poradnie - rejestracja@medeor.pl

W treści wiadomości prosimy określić:

  • swoje dane osobowe potrzebne do rejestracji (Imię i nazwisko, PESEL)
  • numer telefonu - do ustalenia lub potwierdzenia terminu
  • do jakiej poradni lub do którego lekarza chcą państwo się zapisać
  • czy wizyta ma być realizowana w ramach NFZ czy komercyjnie
  • preferowany termin wizyty - (patrz. godziny przyjęć)
  • dane do kontaktu - jeśli inne niż adres email, z którego wysyłane jest zapytanie

Zapisanie do poradni drogą elektroniczną należy uznać za zrealizowane dopiero po otrzymaniu wiadomości zwrotnej ze szpitala Medeor.

Sprawdzenie ubezpieczenia

Przed każdą wizytą w poradni czy też badaniem KTG, USG prosimy zgłosić się do rejestracji w celu sprawdzenia ubezpieczenia. Sprawdzenie odbywa się w ciągu kilku sekund po numerze PESEL poprzez system elektroniczny eWUŚ. W przypadku braku potwierdzenia ze strony systemu o ubezpieczeniu zdrowotnym (co zdarza się bardzo rzadko), pacjent zobowiązany jest wypełnić krótkie oświadczenie o ubezpieczeniu.